Известие

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на модул за дистанционно управление на централното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    голямо търсене ще падне в тези 250 страници.
    Alfa Romeo 145 1,8 t.s'96 140говеда половината пасящи
    Alfa Romeo 159 1,9JTS'06 160cv

    Comment


    • #17
      Дайте поща евентуално. Системата не ми позволява да прикачвам файлове, които вече съм прикрепвал. Обикновено ми показва къде се намира файлът, тоя път линкът е към темата. Системата е хитра, не позволява да бъде излъгана с преименуване на файлът.
      Ножете и да си дръпнете схема от тук примерно.
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 16:25.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
        Дайте поща евентуално. Системата не ми позволява да прикачвам файлове, които вече съм прикрепвал. Обикновено ми показва къде се намира файлът, тоя път линкът е към темата. Системата е хитра, не позволява да бъде излъгана с преименуване на файлът.
        Ножете и да си дръпнете схема от тук примерно.
        Може, сменяш името и малко размера и ставаше май, ама това за снимка май ставаше.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Може, сменяш името и малко размера и ставаше май, ама това за снимка май ставаше.
          Смених името, смених и мястото от което го ъплоудвам - не.
          Евентуално мога да извлека съдържанието във друг формат, но то оригиналът и без това не блести с качество. По адекватно е колегата да даде поща, или да си свали сам необходимото. Схемата е доста "проста", ако модулът на дистанционното може да осигури задействане чрез логическа нула, най лесно е да се вкл. към бутонът на централната конзолка.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #20
            Колеги модулът който монтирах е Флексзон. На дистанционното си има бутон с багажник при задържането на който на едно от кабелчетата излиза + за кратко,явно еднократен импулс защото даже мултицета неми го отчиташе, но вързах диод и светва.Това с бутона на конзолата го пробвах.установих че на второто и третото крачета на буксата има + и - и копчето затваря веригата и задейства жълтото реле над бушоните и багажника се отваря.Но като вързах кабелчето от модула там несе получава нищо и с това се изчерпах
            Alfa Romeo 145 1,8 t.s'96 140говеда половината пасящи
            Alfa Romeo 159 1,9JTS'06 160cv

            Comment


            • #21
              Мисля яно написах - логическа нула. Тоест за да стане "фокусът" е необходимо активното ниво да е ниско. Във вашият случай е обратно. Това позволява да се направи далеч по функционално включване. Бутонът действа само когато не е "подаден контакт", което е неудобно. За да се включи вашият модул, ще е необходимо допълнително реле или полупроводник, но пък може да стане много по функционално. Флексзон предполагам е бранд, за да се продължи да се умува трябва и модел, по добре някаква схемичка за свързването му (обикновено се предлага), най добре схема на това модулче.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #22
                това е модулът.Схема нямаше само кабелите бяха написани кой за какво е
                Attached Files
                Alfa Romeo 145 1,8 t.s'96 140говеда половината пасящи
                Alfa Romeo 159 1,9JTS'06 160cv

                Comment


                • #23
                  Неизвестен е токът който осигурява изходът на устройството. Светодиод светва при ток от околу 3-4ма, за задействане на реле трябват 10 пъти по вече. Ако изходът може да задейства реле, то най добре е да се върже реле паралелно на наличното реле и да отваря багажникът даже при запален двигател. Ако токът е ограничен, то - малка платчица с транзистор, задействащ наличното реле през бутонът или допълнително реле, паралелно на наличното са опциите.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #24
                    При всички случаи реле 50 А и кабел 2.5 мм.
                    Правих такава система на предишната алфа, та знам от опит какво говоря.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от bralivia Покажи съобщение
                      това е модулът.Схема нямаше само кабелите бяха написани кой за какво е
                      Той е вътре с релета

                      Comment


                      • #26
                        Значи ще трябва доста да си поиграя, няма да стане по лесния начин. Благодаря ви колеги!
                        Alfa Romeo 145 1,8 t.s'96 140говеда половината пасящи
                        Alfa Romeo 159 1,9JTS'06 160cv

                        Comment


                        • #27
                          Ако модулът е с реле на тоя изход, няма да е трудно. Особено щом се задейства чрез задържане. Може да се подаде напрежение директно на соленоида. Колко ампера е предпазителят на модула?
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #28
                            Ами всъщност да целия модул представлява три релета общо взето. Предпазителя мисля че беше 50А
                            Alfa Romeo 145 1,8 t.s'96 140говеда половината пасящи
                            Alfa Romeo 159 1,9JTS'06 160cv

                            Comment


                            • #29
                              При това полужение - изводът направо към соленоидът на ключалката и край. Това при условие, че е необходимо над две секунди задържане на бутонът на дистанционното, за да се задейства изводът на модула.
                              Намерихте ли схемичката?
                              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                              Comment


                              • #30
                                Ами схемичка не, а за задействането е 3секунди и повече задържането
                                Alfa Romeo 145 1,8 t.s'96 140говеда половината пасящи
                                Alfa Romeo 159 1,9JTS'06 160cv

                                Comment

                                Working...
                                X